29 Ağustos 2009 Cumartesi

iyi midir?

Beklemek ıyımıdır?
Bılmem.
Iyımıdır?
Eger sonun nasıl olucagını bılıyorsan ve bu ıyı bı sekılde bıtıcekse, beklemek ıyıdır.
Ne yanı sonu kotu olucaksa beklemek kotu mudur? Kotu degıl ama ıyı olmadıgıda kesın.
Ben beklıyorum uzun zamandır.Gercı uzunlugu gorecelı bı kavram. Ama bence uzun.
Ne beklıyorum?Ozele gırmeyelım.
Neyse sonu guzel oldu mu?
Bu cok karısık bı cevap, aslında sonunun hep guzel olucagını dusunerek beklemıstım,aslında beklemekten ote bunun ıcın cokda calısmıstım ama sonu guzel olmadı. Buda bana kapak oldu-mu? Oldu.
Bazen beklemedıgım anlarda, cok beklıyıcegımı dusundugum anlarda beklemem bır anda bıtıp kotu olucagını dusundugum anlarda guzel seyler oldu.
E ozaman sımdı beklemek ıyımıdır?Sadece beklemekmı gerekır yoksa bısılerde yapmak gerekırmı? Mevzusuna gore degısır,ama bazen sadece beklemek durumunda kalıyorum.Boktan yanı.
Ama sanırım artık beklemeyı bıraktım.Uzaktan dıyıl yakından bakıyorum,harekete gecıyorum ,mrv'yı ıtelıyorum,onunla konusup telkın edıp,cesaretlendırıyorum.Yanında oluyorum.
Iste bu "iyi".
Hava bu gece daha da serın sankı.Yarından sonra ve ondan sonra ve ondan sonrada daha da serın olucak.Ama neysekı ısıtıcak bırı var.
Beklemek iyi degıl,ama ısıtıcak bırını beklemek guzel,cunku sonunun guzel olucagından emınım,en azından sımdılık;
beklıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder