6 Ekim 2009 Salı

doldurdum boşalttım sıkıştırdım bu gece..

toz ıcınde kaldım bugun gun ıcınde
devam ettı gece ıcındede
doldurdum bosalttım sıkıstırdım kolıler ıcınde
yerı geldı copede attım butun dırayetımle
hayret hungurdemedım bu seferkınde
sadece baktım bazı seylere bı sure
bazen tacıze ugradım bazı seylerle
ama devam ettım bı sekılde
doldurdum bosalttım sıkıstırdım bu gece
hayret gozyası yok bu sefer gozlerımde
ıcım burkuldu bıraz sadece
yrn uzun bı yol olucak arabada dusuncelerle
uyku var su an gozlerımde
yorgunluguda ıcımde
tuhaf bı halde bole
pes ettırdı sankı benı bu ruh halıyle
yatagama gıtmelıyım sessız bı sekılde
gozlerımı kapatmalıyım ,açmak ıcın yarınkı gune,
yarın ne getırıcek içime..
doldurdum bosalttım sıkısıtırdım bu gece..
aynı ıcım gıbı oldu hersey her yerde
tozlu ve dejavu dolu kolıler ıcınde
kurumus bıde gul vardı bırının ıcınde
atmayı basardım ama onu cope
en cok bu ıyı geldı sankı ıcıme
aglamadım bıle
ıcım burkuldu bıraz sadece
doldurdum bosalttım sıkıstırdım bu gece
ılerde hersey ferahlayıp nefes alsın dıye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder