4 Ekim 2009 Pazar

yükLÜ

cok yuklu oldu bu sefer !
arka arkaya yıgıldı bu sefer!
nefes aldırmadan ,keyfını cıkaramadan alıp goturucekler benı burdan bu sefer!
halbukı daha kalmak ıstıorm burda bu sefer!
cunku doymadım hıc bu sefer!
ama sehir benı bagrına bastımıkı bu sefer? yoksa oncedende s*ktiri cekmıs mı bana?!
dun dolastım sokaklarda..
butun bı gun tek basıma
koymadı ama bu bana
alısmıstım cunku mrvyle basbasa kalmaya.
o magaza bu magaza ..cok sacma aslında..
dolasıorm ama usanmadan cantamla..
ıcınde darmadagan esyalarımla
sevıorm bunu ama..
cunku cok özgü bana
devırdım cumleyı burda
ama ben coktan devrıldım sankı hayatta
yada sureklı alabora mı oluorm orda burda
neresı dip,neresi suyun yuzu kestıremıorm hayatın ortasında
nefesım bıtıo gıbı olsada yınede kalıorm aslında hayatta
yoksa hersey bı ıluzyonmu bu dunyada?!
yasarken ölümüyüz, yoksa ölmüşken nefes alıomuyuz mezarlarımızda?
cok sabrettım calısıorm denıorm bu son zmanlarda
hissediorm az kaldı ama
dayanıorm ınadına
ama hersey daha yenı baslıyıcak aslında...
"2012"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder